Kelebihan 3E Booster
3E Booster Jimat Terbaik Berkesan Mantap Padu


FUEL ADDITIVE for PETROL/DIESEL.
BAHAN API TAMBAHAN bagi MINYAK PETROL dan DIESEL serta PENAMBAH BAIK.
• Bertindak sebagai bahan api tambahan serta menambah baik minyak
• Ron 95 (Petrol) kepada Ron 102, Ron 97 kepada Ron 104 and Euro 3 (Diesel) kepada Euro 5
• Menjimatkan bahan bakar sehingga 30-45%
• 100% pembakaran sempurna
• Enjin menjadi ringan dan lancar
• Meningkatkan kuasa tujahan sehingga 10-15hp (kuasa kuda)
• Mengurangkan asap dan karbon dioksida sehingga 85% (Diesel)
• Mengekalkan kebersihan ‘fuel injector’ serta jangka hayat palam pencucuh (plug)
• Enjin mudah dihidupkan
• Up grade Ron 95 (Petrol) to Ron 102, Ron 97 to Ron 104 and Euro 3 (Diesel) to Euro 5
• Economic (Fuel Consumption) up to 30-45%
• 100% combustion.
• Smooth engine.
• Increase torque and horse power up to 10-15hp.
• Reduce smoke and carbon dioxide up to 85% (diesel).
• Maintains fuel injector cleanliness and spark plug life time.
• Easy to start.
Dengan isian RM60 isikan 30ml - 3E Booster


ENGINE OIL TREATMENT for PETROL/DIESEL.
PERAWAT MINYAK ENJIN bagi ENJIN PETROL dan DIESEL
• Anti-geseran dan anti-karat
• Memanjangkan penggunaan minyak enjin di antara 2000km/150 jam
• Membersihkan enjin
• Mengurangkan serta menstabilkan suhu enjin
• Mengelak kebocoran pada ‘oil ring’ dan ‘oil seal’
• Mengurangkan tekanan enjin ketika kapasiti tinggi (‘pressure in high load’)
• Memanjangkan tempoh penggunaan enjin
• Anti friction and anti rust.
• Extend engine oil +2000km/150hrs.
• Clean engine.
• Reduce engine temperature.
• Prevent leaking for oil ring and oil seal.
• Reduce engine pressure in high load.
• Extend engine life time.
Kereta di atas 2000 cc letak 200ml (Dua botol)
1. Guna minyak yang biasa-biasa atau murah-murah dulu.
2. Masukkan 1 botol 3E Booster.
3. Running 2000km. Jika terlalu kotor running 1000km sahaja.
4. Ulang langkah yang sama 3x atau sehingga 4x.
5. Setelah diyakini bersih, guna minyak ENJIN yang berkualiti serta masukkan 1 botol 3E Booster.
6. Ulang langkah no. 5 setiap 40,000 km.
100ml (semi synthetic) untuk kereta
50ml (fully synthetic) untuk kereta
Diesel (*tiada tambahan milage) :
200ml untuk 4x4 (Jeep)
400ml untuk lori & bas

ENGINE OIL TREATMENT for PETROL/DIESEL.
PERAWAT MINYAK ENJIN bagi ENJIN PETROL dan DIESEL
• Anti-geseran dan anti-karat
• Memanjangkan penggunaan minyak enjin di antara 2000 km/150 jam
• Membersihkan enjin
• Mengurangkan serta menstabilkan suhu enjin
• Mengelak kebocoran pada ‘oil ring’ dan ‘oil seal’
• Mengurangkan tekanan enjin ketika kapasiti tinggi (‘pressure in high load’)
• Memanjangkan tempoh penggunaan enjin
• Anti friction and anti rust.
• Extend engine oil +2000km/150hrs.
• Clean engine.
• Reduce engine temperature.
• Prevent leaking for oil ring and oil seal.
• Reduce engine pressure in high load.
• Extend engine life time.
Kereta di atas 2000 cc letak 200ml (Dua botol)
1. Guna minyak yang biasa-biasa atau murah-murah dulu.
2. Masukkan 1 botol 3E Booster.
3. Running 2000km. Jika terlalu kotor running 1000km sahaja.
4. Ulang langkah yang sama 3x atau sehingga 4x.
5. Setelah diyakini bersih, guna minyak ENJIN yang berkualiti serta masukkan 1 botol 3E Booster.
6. Ulang langkah no. 5 setiap 40,000 km.
100ml (semi synthetic) untuk kereta
50ml (fully synthetic) untuk kereta
Diesel (*tiada tambahan milage) :
200ml untuk 4x4 (Jeep)
400ml untuk lori & bas



DECARBONIZES/FLUSHING for PETROL/DIESEL
PENYAHKARBON / PEMBERSIH bagi ENJIN PETROL dan DIESEL
• Membersih dan menyahkarbon secara terus.
• Membersihkan karbon di dalam ruang pembakaran
• Membersihkan sebarang kekotoran dan hasil enapan mineral yang mencemar dari ruang enjin.
• Direct decarbonizes / flushing.
• Remove carbon in combustion compartment.
• Remove mineral base sludge from engine compartment.
50,000km 1 botol
100,000km 2 botol
150,000km dan ke atas 3 botol.
Servis nyahkarbon seterusnya buat setiap 40,000km atau untuk kesan terbaik buat disetiap 10,000km.
Cara nyahkarbon :
1. Masuk 1 botol terlebih dahulu melalui intake hose, ram selama 2-3 minit, baru masuk botol seterusnya.
2. Ram RPM 2 ke 2.5 Sahaja (Slow and steady)
3. Hasil nyahkarbon sama seperti anda membuat TOP OVERHAUL.

GEAR BOX and AXLE OIL TREATMENT.
PERAWAT MINYAK GEAR dan GANDAR bagi ENJIN PETROL dan DIESEL
• Anti-geseran dan anti-karat
• Sesuai untuk semua kotak gear auto dan manual termasuk ‘fiber bearing’
• Mengurangkan geseran kotak gear dan gandar ketika kapasiti tinggi
• Memanjangkan jangka hayat kotak gear dan gandar
• Mengurangkan suhu kotak gear dan gandar
• Anti friction and anti rust.
• Match for all gear box auto and manual include fiber bearing.
• Reduce gear box and axle friction in high load.
• Extend gear box and axle life time.
• Reduce gear box and axle temperature.
Kereta di atas 2000 cc letak 200Ml (Dua botol)
1. Guna minyak yang biasa-biasa atau murah-murah dulu.
2. Masukkan 1 botol 3E Booster.
3. Running 2000km. Jika terlalu kotor running 1000km sahaja.
4. Ulang langkah yang sama 3x atau sehingga 4x.
5. Setelah diyakini bersih, guna minyak GEARBOX yang berkualiti serta masukkan 1 botol 3E Booster.
6. Ulang langkah no. 5 setiap 40,000km.
► Untuk Auto biasa, disarankan pakai Dectron 3, 4 atau 5 + 3E. Iaitu Transmisi Automatik biasa kereta era 80-an dan 90-an.
► Untuk CVT juga disarankan pakai minyak khas + 3E
► Untuk kereta Continental, digalakkan pakai minyak yang khas Continental (Bmw Techtronic, Merc, Porsche, Audi, Minyak ZF gred) + 3E.



GEAR BOX and AXLE OIL TREATMENT.
PERAWAT MINYAK GEAR dan GANDAR bagi ENJIN PETROL dan DIESEL
• Anti-geseran dan anti-karat
• Sesuai untuk semua kotak gear auto dan manual termasuk ‘fiber bearing’
• Mengurangkan geseran kotak gear dan gandar ketika kapasiti tinggi
• Memanjangkan jangka hayat kotak gear dan gandar
• Mengurangkan suhu kotak gear dan gandar
• Anti friction and anti rust.
• Match for all gear box auto and manual include fiber bearing.
• Reduce gear box and axle friction in high load.
• Extend gear box and axle life time.
• Reduce gear box and axle temperature.
Kereta di atas 2000 cc letak 200Ml (Dua botol)
1. Guna minyak yang biasa-biasa atau murah-murah dulu.
2. Masukkan 1 botol 3E Booster.
3. Running 2000km. Jika terlalu kotor running 1000km sahaja.
4. Ulang langkah yang sama 3x atau sehingga 4x.
5. Setelah diyakini bersih, guna minyak GEARBOX yang berkualiti serta masukkan 1 botol 3E Booster.
6. Ulang langkah no. 5 setiap 40,000km.
► Untuk Auto biasa, disarankan pakai Dectron 3, 4 atau 5 + 3E. Iaitu Transmisi Automatik biasa kereta era 80-an dan 90-an.
► Untuk CVT juga disarankan pakai minyak khas + 3E
► Untuk kereta Continental, digalakkan pakai minyak yang khas Continental (Bmw Techtronic, Merc, Porsche, Audi, Minyak ZF gred) + 3E.


POWER STEERING OIL TREATMENT.
PERAWAT bagi MINYAK STERING
• Anti-geseran dan anti-karat.
• Memanjangkan jangka hayat pam stering.
• Mengurangkan beban stering.
• Mengurangkan suhu pada pam stering.
• Anti friction and anti rust.
• Extend power steering pump life time.
• Reduce steering load.
• Reduce steering pump temperature.

AIR, AIR-COND COMPRESSOR OIL TREATMENT.
PERAWAT bagi MINYAK PEMAMPAT HAWA DINGIN (Compressor)
• Anti-geseran dan anti-karat
• Mengurangkan suhu pemampat hawa dingin
• Memanjangkan jangka hayat pemampat hawa dingin
• Anti friction and anti rust.
• Reduce air-cond compressor temperature.
• Extend air-cond compressor life time.
Nota : Dibuat menggunakan mesin khas di kedai aircond.



AIR, AIR-COND COMPRESSOR OIL TREATMENT.
PERAWAT bagi MINYAK PEMAMPAT HAWA DINGIN (Compressor)
• Anti-geseran dan anti-karat
• Mengurangkan suhu pemampat hawa dingin
• Memanjangkan jangka hayat pemampat hawa dingin
• Anti friction and anti rust.
• Reduce air-cond compressor temperature.
• Extend air-cond compressor life time.
Nota : Dibuat menggunakan mesin khas di kedai aircond.


RADIATOR COOLANT
PENYEJUK RADIATOR
• Sebagai cecair penyejuk radiator
• Anti-geseran dan anti-karat
• Menutup sebarang kebocoran dalaman
• Mengurangkan suhu enjin
• Sebagai pelindung keseluruhan buat sistem penyejukkan
• As radiator coolant.
• Anti friction and anti rust.
• Seal up any leakage.
• Reduce engine temperature.
• Overall protection for cooling system.
1. Selepas buang air dalam radiator, untuk langkah mengisi semula air pastikan air dimasukkan sedikit demi sedikit.
2. Selepas air kelihatan penuh pada mulut radiator, picit hose radiator yang atas sebanyak 40 kali untuk mengeluarkan angin dalam ruang saluran air. Jika air kelihatan berkurang, tambahkan semula air atau coolant sehingga penuh.
3. Selepas itu tutup penutup radiator dan tambahkan air dalam tangki simpanan sehingga melebihi level maksimum, tetapi jangan terlalu penuh.
4. Mula hidupkan enjin sehingga kipas berpusing.
5. Apabila kipas berpusing selama 2 minit, matikan enjin dan biarkan enjin betul-betul sejuk dan periksa semula air di dalam radiator samada mencukupi atau tidak.


BRAKE OIL TREATMENT
PERAWAT MINYAK BRAKE
• Anti-geseran dan anti-karat
• Mengurangkan suhu pam brake
• Mengurangkan suhu pada pam utama
• Anti friction and anti rust.
• Reduce brake pump temperature.
1 - 3 titis sahaja.

BRAKE OIL TREATMENT
PERAWAT MINYAK BRAKE
• Anti-geseran dan anti-karat
• Mengurangkan suhu pam brake
• Mengurangkan suhu pada pam utama
• Anti friction and anti rust.
• Reduce brake pump temperature.
1 - 3 titis sahaja.
